
Ahoj, jmenuji se Tomáš a již 10 rokem mám hlavní specializaci na SEO, optimalizuji webové stránky pro vyhledávače. Pro klienty vymýšlím strategii, jak svou webovou stránku zviditelnit na internetu, kde hrají vyhledávače Google a Seznam důležitou roli. Pro e-shopy a firmy s webovou prezentací je velká konkurenční výhoda, pokud získávají návštěvnost z přirozeného vyhledávání, kde nemusí platit za každý proklik. Optimalizované webové stránky jsou ideálním doplněním internetového marketingu pro účinnou propagaci a zviditelnění firmy na internetu.
Jako SEO specialista pomáhám firmám růst
Pomohl jsem už více než stovkám firem za své 10 leté působení na poli optimalizace webových stránek. Byli to startupy, vedlejší projekty, malé firmy, ale i střední a někdy větší firmy. Pomohl jsem masážnímu studiu, restauraci, hotelu, klinice estetické medicíny, úklidové, stavební, strojírenské firmě a eshopům zaměřených na módu, nábytek, obrazy, sportovní doplňky, šperky nebo třeba bylinky. Díky skvělé spolupráci s kolegy, kteří jsou zaměření sociální sítě, reklamní kampaně, copywriting a grafiku, mohu zajistit komplexní služby internetového marketingu, aby byl maximálně účinný.
Proč optimalizovat webovou stránku?
Dobře optimalizovaná webová stránka je důležitá součást marketingu, jak dát vědět skutečně všem uživatelům na internetu, že vaše firma nebo eshop existuje. Je rozdíl, když vaší webovou stránku navštíví měsíčně 200 uživatelů nebo 2 000 či 10 000. Má to vliv na to, že pokud nabízíte zboží nebo službu, tak se zvýší zájem, protože právě vaše prezentace je dohledatelná na taková klíčová slova, která jsou strategická, aby se váš byznys posunul na vyšší level.
Jak optimalizuji webovou stránku?
Ke každé webové stránce přistupuji individuálně, protože každá má webová stránka je jiná a snažím se najít právě takovou cestu, která je opravdu efektivní. Proto první fáze SEO je vždy analýza, která ukáže důležitá klíčová slova a vytvoří návod, jak zlepšit obsah webové stránky. Zkontroluje se technická stránka, jaké má rezervy v rychlosti načítání a dalších aspektech, které brání k tomu, aby měla webová stránka lepší potenciál na dohledatelnost. Po této přípravě se realizují změny na webové stránce, aby obsahovala přesně to, co vyhledávače potřebují, aby ve výsledcích vyhledávání zobrazovali právě tuto webovou stránku výše, než jiné konkurenční stránky. Dále se navrhne strategie linkbuildingu, tedy forma získávaní zpětných odkazů, které mají vliv na hodnocení webové stránky a intenzivně se na tom pravidelně pracuje, aby byla optimalizace webové stránky kompletní.
Jak dlouho se optimalizuje webová stránka?
Nejkratší spolupráci navrhuji na 3 měsíce, protože je to nejkratší období, kdy stačí v hodně malém konkurenčním a lokálním prostředí dosáhnout vysoké pozice. Mezi příklady patří „oprava klavírů v Ostravě“ nebo „pivní lázně Ostrava“. Nejčastěji navrhuji spolupráce na 6 měsíců, protože to je doba, kdy mohu ukázat první pozitivní výsledky, které mají reálné dopady na lepší pozice klíčových slov, vyšší návštěvnost a zviditelnění webové stránky ve vyhledávání. Z mých zkušeností vím, že po 6 měsících mohu ukázat reálné výsledky a bavit se o další strategii, jak pokračovat v SEO a budovat oboustranně prospěšnou spolupráci.
Něco o mě:
- Studium: Vysoká škola podnikání v Ostravě, obor Podnikání a management (Bc.)
- Další studium: Business Institut v Praze, obor Marketing, média a soft skills (MBA)
- Zkušenosti: 2 roky SEO junior, 3 roky vedoucí SEO týmu a 5 roků na volné noze jako SEO specialista
- Počet realizovaných SEO projektů: 108 (ke dni 8.11.2020)
- Koníčky: moje práce, běhání, fitness a počítačové hry
ŘEKNĚTE MI VÍCE O VAŠEM PROJEKTU
"Povězte nám, s čím vám může tento specialista pomoci, je-li to v jeho silách. Brzy se vám ozveme s konkrétním řešením pro realizaci vašeho projektu."
REFERENCE
UKÁZAT VŠE

"Skvělá spolupráce, partnerský přístup, vždy platí, na čem se domluvíme. Mohu jenom doporučit!"













"Skvělá spolupráce, partnerský přístup, vždy platí, na čem se domluvíme. Mohu jenom doporučit!"