Propagujeme váš obsah na Facebooku a Instagramu.
Bez zdržení, bez starostí

Zuzana Krejíčková Pro koho je propagace obsahu na Facebooku a Instagramu vhodná?
PPC ONE Pro firmy, které chtějí podporovat brand, zvyšovat povědomí a interagovat s potenciálními zákazníky.
Zuzana Krejíčková To zní dobře. Pro koho to naopak není vhodné?
PPC ONE Pro firmy, které potřebují zvýšit okamžité prodeje. Pro tyto účely jsou vhodnější výkonnostní kampaně.

Spolehlivě a 24/7, takže i o víkendu?

Ano, s pomocí⚡automatizovanému procesu dosahujeme spolehlivosti, na kterou se specialista nedostane. Do toho mu padají schůzky, dovolené a víkendy. Dokážeme tedy kampaně spravovat efektivněji a za výhodnější cenu, než je u běžné správy obvyklé.

"Koukala jsem na ty první zapropagované posty, to mělo tolik lajků! Nespálili jste celý měsíční rozpočet?"

Hana
Hana, Quantcom

Kolik to bude stát?

Počet profilů k propagaci?

3profily
Cena za profil: 2 000 Kč
Fixní správa: 2 900 Kč
Úvodní nastavení: ZDARMA
Limit příspěvků: 50 za měsíc
Vaše cena: 12 900 Kč
Uvedené ceny jsou měsíčně a bez DPH. Profilem se rozumí Facebooková stránka či Instagramový účet. Zadat projekt

Nejčastěji se ptáte

Pro koho je propagace obsahu vhodná?

Pro firmy, které chtějí podporovat brand, zvyšovat povědomí o značce a interagovat s potenciálními zákazníky. Naopak není vhodná pro firmy, které potřebují zvýšit okamžité prodeje. Pro tyto účely jsou vhodnější výkonnostní kampaně.

Jaký je minimální reklamní rozpočet?

Minimální reklamní rozpočet je 1 000 Kč měsíčně na profil, přičemž částka je hrazena přímo z vaší karty prostřednictvím Meta Ads. Tento rozpočet zajišťuje, že vaše firma osloví správnou cílovou skupinu a získá potřebnou viditelnost.

Co znamená fixní správa a limit příspěvků?

Fixní správa zahrnuje náklady na provoz projektu, projektového manažera a specialistu, kteří jsou vám k dispozici vždy, když je potřeba. Cena zůstává stejná, ať už spravujeme jeden, nebo třeba pět sociálních profilů.

V rámci této cenové úrovně můžeme měsíčně propagovat až 50 příspěvků. Pokud potřebujete více, rádi vám připravíme individuální nabídku.

Jaké cílení a optimalizace používáme?

Naše kampaně se zaměřují na budování značky, zvyšování povědomí a podporu interakce se zákazníky. Proto volíme některé z následujících strategií cílení:

Projevený zájem – optimalizace na maximalizaci zájmu o příspěvek, dosah nebo přehrání videa

Povědomí – optimalizace na maximalizaci dosahu, zobrazení nebo zapamatování reklamy

Prokliky – optimalizace na maximalizaci návštěv webu nebo blogu pomocí Link clicks nebo Landing page views

Pokud je vaším cílem získání potenciálních zákazníků (konverze), doporučujeme výkonnostní kampaně, které jsou vhodnější pro okamžitý prodej a konkrétní akce.

Umíte i jiné reklamní platformy?

Ano, propagujeme také další reklamní platformy, jako jsou například TikTok, LinkedIn, X, Reddit nebo Twitch. U těchto platforem však již platí individuální kalkulace.

Tvoříte i obsah pro sociální sítě?

Ano, tvoříme také obsah pro sociální sítě – více informací najdete v sekci Služby. Tato služba podléhá individuální kalkulaci.

Kdo bude vlastnit reklamní účty?

Všechny reklamní účty zakládáme výhradně na jméno klienta, což zajišťuje, že zůstávají vždy plně v jeho vlastnictví. Tento přístup garantuje maximální transparentnost při správě účtů a reklamních rozpočtů a zároveň umožňuje snadné předání účtů, kampaní a analytiky kdykoliv v budoucnu.

Jaká je minimální doba spolupráce a výpovědní lhůta?

Nevyžadujeme žádnou minimální dobu spolupráce, protože chceme, aby naše partnerství bylo skutečně oboustranně výhodné. Naším cílem je, aby se vám naše služby vyplatily – váš úspěch je zároveň i naším úspěchem. Doporučujeme však počítat s rozpočtem na minimálně 3 měsíce kampaní, což je ideální doba pro spolehlivé vyhodnocení efektivity online marketingu vašeho projektu.

Jak můžeme začít spolupracovat?

Nejprve vyplňte poptávkový formulář na našem webu, kde nám poskytnete klíčové informace o vašem projektu. Pokud váš projekt interně schválíme, domluvíme si s vámi online schůzku, během které si detailněji projdeme vaše potřeby a cíle. Pokud vše proběhne hladce, projekt schválíme a pustíme se do práce.

V první fázi zajistíme přístupy do reklamních systémů, případně je založíme. Následně nastavíme měření kampaní a začneme s jejich tvorbou. Současně vystavíme první fakturu, protože fakturace probíhá vždy při zahájení prací.

Co o nás říkají klienti na nezávislých portálech?

Alenka Š. ŠkolaStylu
S Petrem Kučerou z týmu PPC ONE jsem spolupracovala na prodejní kampani pro jeden z mých online produktů. Produkt byl tak nestandardní, že jsem byla přesvědčená, že tohle nemůže nikdo zvládnout. Petr to zvládnul a stále zvládá s absolutním přehledem a úžasnými výsledky! 5 stars
Lukáš Rosulek Svoboda & Williams
Velmi zajímavá alternativa k velkým výkonnostním agenturám. Desítky kampaní za sebou. Vlastní přístup a modely k nastavení i analýze dat. 5 stars
Adéla Vedralová Opero Prague
Velmi příjemná a efektivní spolupráce, Petr z PPC ONE nám skvěle nastavil reklamy na Linkedinu, které měly moc pěkné výsledky. Děkuji a doporučuji 😊 5 stars
Nicola L. Moser Glass
Vždy velká ochota vyjít vstříc a hledat řešení v mezích daných požadavků, jak finančních, tak oborových. Všichni členové týmu, kteří spolupracovali s naším interním týmem byli velmi lidští, profesionální, zodpovědní a uměli se skvěle vcítit do DNA značky a jejích potřeb. 5 stars
Zuzana Krejčíková Bestsport, O2 arena
Spolupracujeme už několik let a je naprostým potěšením, že nejsou pouze vykonavatelem zadání, ale aktivně přichází s novými nápady a příležitostmi. 5 stars
Michal Příhoda Národní Divadlo
Spolehlivý přístup a výborná komunikace, 5/5. 5 stars

Máte v hlavě nápad na projekt? Přetavíme vaši vizi ve strategii.

Petr Kučera a Pavla Rýznarová
Petr Kučera, CEO
Pavla Rýznarová, COO
Kontaktovat