Ceník

Jsme specialisté na sociální sítě a propagaci již od roku 2011

Mini

Pro začínající projekty

19 990 Kč / měsíc

14 990 Kč / měsíc

Standard

Pro běžné projekty

24 990 Kč / měsíc

19 990 Kč / měsíc

Profi

Pro náročné projekty

29 990Kč / měsíc

24 990 Kč / měsíc

Nejčastější dotazy

Pracujeme s reklamou v reklamních systémech Google, Seznam, Facebook, Instagram, YouTube, Linkedin, TwitterTikTok. Dále se věnujeme Google Analytics, Tag Manager, Search Console a Looker Studio. Pro videonahrávání zákazníků, heatmapy využíváme Hotjar, pro automatizaci Lead Ads kampaní používáme Zapier a s ChatGPT jsme kamarádi.

Dokážeme efektivně pracovat i s minimálním rozpočtem ve výši 5 000 Kč měsíčně pro jeden reklamní systém. K tomuto je třeba přičíst náklady na naši práci, které jsou určeny dle vybraného balíčku služeb. Pro optimální hodnocení efektivity online marketingu vašeho projektu doporučujeme mít rozpočet na minimálně 3 měsíce.

Nevyžadujeme minimální dobu spolupráce, neboť je pro nás důležité, aby naše partnerství bylo win-win pro obě strany. Je zásadní, aby se vám naše služby vyplatily – váš úspěch je totiž i naším úspěchem. Nicméně, doporučujeme počítat s rozpočtem alespoň na 3 měsíce běhu kampaní. Tento časový rámec je nezbytný pro spolehlivé vyhodnocení efektivity online marketingu vašeho projektu.

Bohužel, jako online marketéři nemůžeme garantovat výsledky. Ovlivňujeme pouze necelých 20 % úspěšnosti vašeho produktu nebo služby v tržním prostředí. Zbytek závisí na faktorech jako jsou podnikatelský záměr, trh, načasování, cena, konkurence, komunikace, prezentace, síla značky, logistika, zákaznický servis a jiné. Pro garantování výsledků bychom potřebovali rozšířené pravomoci, které by nám umožnily ovlivnit všechny tyto oblasti, což by vyžadovalo stát se majiteli vaší firmy. Nicméně, pokud jsou tyto oblasti dobře řešeny, naše služby akcelerují váš úspěch tím, že efektivně dostaneme váš produkt nebo službu mezi vaši cílovou skupinu.

Náš zakladatel a online stratég, Bc. Petr Kučera, MSc., MBA, se věnuje online marketingu od roku 2011 a celkově mu prošlo pod rukami více než 100 klientů. Do našeho týmu přibíráme výhradně seniorní lidi s minimálně tříletou agenturní praxí v rámci online marketingu. U nás žádné juniory a stážisty nenajdete.

Všechny reklamní účty zakládáme výhradně na jméno klienta, čímž zajišťujeme, že jsou tyto účty vždy v jejich majetku. Tento postup zaručuje maximální transparentnost při práci s účty a správě reklamních rozpočtů. Díky tomu je eliminován jakýkoliv prostor pro nafukování výdajů.

Naše služby poskytujeme formou balíčků, tudíž znáte cenu předem. Jedná se o alokaci našeho týmu na váš projekt. V rámci těchto balíčků se hodinová sazba může dostat až na příjemných 750 Kč/h, díky slevě za pravidelnou spolupráci. Na druhou stranu, u jednorázových konzultací se hodinová sazba liší. Seniorní online stratég Petr účtuje za jednorázovou konzultaci 2 990 Kč/h. Nicméně, v rámci balíčků služeb jsou konzultace s ním již zahrnuty. Seniorní PPC specialisté mají u nás sazbu 1 500 Kč/h pro jednorázové práce mimo balíčky služeb.

Dobrá zpráva: Neplatí! Nastavení kampaní je součástí výše uvedených balíčků a nebudeme za něj účtovat nad rámec, jak je ostatně obvyklé. Nicméně každý projekt podléhá internímu schválení, viz bod “spolupracujete s každým klientem?

Reakční doba je do 24 hodin v pracovních dnech. U nás se nikdy nestane, že byste byli týden bez odpovědi, jako kůl v plotě. Pro každý váš projekt je k dispozici seniorní PPC specialista a navíc projektová manažerka Pája, která zajišťuje hladký průběh a koordinaci vaší zakázky.

Jednotlivé balíčky služeb reflektují náročnost daného projektu. Nejčastějším omezením je počet reklamních platforem, které spravujeme. Mezi reklamní platformy patří například Google Ads, Meta Ads, Linkedin Ads, Twitter Ads, TikTok Ads a Sklik. Vyhledávací, obsahové a YouTube kampaně stále spadají pod jedné platformu, tedy Google. To samé platí pro Facebook a Instagram, spadající do jedné platformy jménem Meta. Dalším omezením je výše reklamního rozpočtu, protože u klienta s 200 000 Kč rozpočtem měsíčně je docela odlišná struktura kampaní, než-li u klienta s rozpočtem 5 000 Kč. V poslední řadě máme omezení v počtu kampaní a konzultací, které je možné rozšířit mimo uvedené limity. 

Každá zakázka podléhá internímu schválení. Pokud má projekt příliš omezení, které by výrazně snižovaly výkonnost kampaní či je činily s vysokou pravděpodobností nerentabilními i z dlouhodobého hlediska, tak takovému projektu bohužel dát zelenou nemůžeme. 

Výpovědní lhůta je 1 měsíc, abychom si plynule předali veškeré přístupy, podklady v součinnosti s ostatními subjekty. Žádné skryté závazky a roční smlouvy u nás nenajdete.

Nejdříve zadejte poptávku na webu a vyplňte nám ty nejdůležitější informace. Pokud si projekt interně předschválíme, tak si vámi domluvíme online schůzku, kde si řekneme více o vašem projektu. Pokud vše půjde hladce, tak dáme projektu zelenou a můžeme se pustit do práce. Následně zajístíme přístupy do reklamních systémů nebo je založíme. Dále nastavíme měření kampaní, zároveň se pustíme do tvorby kampaní. Také vystavíme první fakturu, jelikož fakturujeme vždy při zahájení prací.

Přejít nahoru