Připraveni nakopnout váš projekt?

Kdo se vám bude věnovat?
PPC ONE
Bc. Petr Kučera, MSc., MBA, v oboru od roku 2011 Ing. Pavla Rýznarová, Forbes Fintech Woman 2023
Vyberte prosím
Enterprise
Profi
Medium
Start
Vyberte prosím
Doporučení
Google
Seznam
Facebook
Linkedin
Média
Ostatní
Více než 100 klientů nám svěřilo své kampaně

Nejčastěji se ptáte

Proč bych si měl najmout vás jako online tým?

Zajímavý dotaz! Najměte si nás, pokud chcete využít naše bohaté know-how získané miliony proinvestovanými v reklamních rozpočtech, stovkami klientských analýz a více než 10 000 hodinami praxe. Za cenu recepční získáte tým expertů, kteří místo dlouhých obědů a káviček reálně posunou váš byznys na vyšší úroveň.

Proč výše reklamního rozpočtu určuje cenu kampaní?

Klient s rozpočtem 200 000 Kč měsíčně má podstatně komplexnější strukturu kampaní a A/B testů, jelikož to rozpočet dovoluje. Také vyžaduje násobně vyšší míru odpovědnosti při správě rozpočtu ve srovnání s klientem s rozpočtem 20 000 Kč měsíčně.

Co vše patří do jedné reklamní platformy? FB + IG = 1?

Facebook a Instagram stále spadají pod jednu reklamní platformu – Meta Ads, takže jejich propagace je řízena z jednoho systému (FB + IG = 1). Stejný princip platí i pro reklamy na Googlu, kde vyhledávání, obsahová síť a YouTube spadají pod jednu platformu – Google Ads. Naopak Google Ads a Sklik jsou samostatné platformy, a proto je počítáme jako dvě různé.

Je nastavení kampaní skutečně ZDARMA?

Dobrá zpráva: Nastavení kampaní je zahrnuto jako součást správy kampaní, takže za něj neúčtujeme žádné dodatečné poplatky, což často není běžnou praxí. Díky tomu ušetříte průměrně 20 000 Kč. Každý projekt však podléhá našemu internímu schválení, a některé z nich bohužel nemusí být schváleny.

Jaká je minimální doba spolupráce a výpovědní lhůta?

Nevyžadujeme žádnou minimální dobu spolupráce, protože chceme, aby naše partnerství bylo skutečně oboustranně výhodné. Naším cílem je, aby se vám naše služby vyplatily – váš úspěch je zároveň i naším úspěchem. Doporučujeme však počítat s rozpočtem na minimálně 3 měsíce kampaní, což je ideální doba pro spolehlivé vyhodnocení efektivity online marketingu vašeho projektu. Standardní výpovědní lhůta je 2 měsíce, a u nás se nemusíte obávat žádných skrytých závazků ani ročních smluv.

Kde najdu vaší hodinovou sazbu?

Místo hodinové sazby nabízíme práci našeho týmu plně dedikovaného vašemu projektu a realizaci předem dohodnutých úkolů v určených reklamních systémech. Zároveň získáváte naše know-how, podložené zkušenostmi s milionovými rozpočty, které efektivně využijeme ve váš prospěch.

Kdo bude vlastnit reklamní účty?

Všechny reklamní účty zakládáme výhradně na jméno klienta, což zajišťuje, že zůstávají vždy plně v jeho vlastnictví. Tento přístup garantuje maximální transparentnost při správě účtů a reklamních rozpočtů a zároveň umožňuje snadné předání účtů, kampaní a analytiky kdykoliv v budoucnu.

Jak probíhá komunikace s vámi? Jaká je reakční doba?

Každému projektu se pečlivě věnuje naše projektová manažerka Pája, která efektivně rozděluje práci v týmu, zároveň dohlíží na rozpočty a plnění úkolů. Naše obvyklá reakční doba je 24 hodin. Kromě toho využíváme HelpScout, který zajišťuje, že žádný e-mail nezapadne nebo nezůstane bez odpovědi.

Jak často poskytujete reporty o výkonu kampaní a jak detailní jsou?

Komentovaný report poskytujeme na měsíční bázi, zatímco výkonnostní report je dostupný 24/7 prostřednictvím na míru vytvořeného Looker Studia (dříve Data Studio). Ukázku si můžete prohlédnout zde. Kompletní nastavení Looker Studia je součástí našich služeb a je zcela ZDARMA, což vám přináší úsporu 10 000–25 000 Kč. Pro srovnání, oficiální Looker Studio si za tuto službu účtuje cca 40 000 dolarů.

Jak dlouho trvá, než začnou kampaně přinášet výsledky?

Pro spolehlivé vyhodnocení efektivity online kampaní je potřeba alespoň 3 měsíce jejich běhu. Tento časový rámec nám umožňuje získat dostatek dat pro analýzu a optimalizaci výkonu.

Je možné během kampaně měnit cíle, rozpočty nebo strategie?

Ano, samozřejmě. Je však důležité mít na paměti, že každá změna vyžaduje určitý čas, aby se reklamní systémy mohly na nové nastavení plně adaptovat. Ideální je provádět takové změny maximálně jednou za měsíc, aby vše fungovalo hladce a nedošlo k výraznějšímu poklesu výkonu.

Jaké jsou minimální rozpočty pro kampaně?

Dokážeme efektivně pracovat i s minimálním rozpočtem 10 000 Kč měsíčně pro jeden reklamní systém. K tomu je potřeba připočítat náklady na naši práci, které se odvíjejí od vámi zvoleného balíčku služeb. Pro optimální vyhodnocení efektivity online marketingu vašeho projektu doporučujeme plánovat rozpočet na minimálně 3 měsíce.

Dokážete garantovat výsledky nebo pracovat za provizi?

Bohužel, jako online marketéři nemůžeme garantovat výsledky, protože můžeme ovlivnit maximálně 20 % úspěšnosti vašeho produktu či služby na trhu. Zbývajících 80 % závisí na klíčových faktorech, jako jsou podnikatelský záměr, tržní podmínky, načasování, cena, konkurence, komunikace, prezentace, značka, hodnocení, zákaznický servis a další. Abychom mohli garantovat výsledky, museli bychom mít plnou kontrolu nad všemi těmito aspekty, což by znamenalo stát se vlastníky vaší firmy. Pokud jsou však tyto oblasti dobře zvládnuté, naše služby výrazně akcelerují váš úspěch tím, že efektivně propojí váš produkt nebo službu s cílovou skupinou.

Je v ceně zahrnuto vytvoření vizuálů nebo textů pro kampaně?

Texty pro kampaně zajišťujeme my a vizuály si můžete buď objednat u nás, nebo dodat vlastní.

Jak řešíte neúspěšné kampaně? Poskytujete refundaci?

Neúspěšné kampaně mohou signalizovat, že trh v daný moment nereaguje pozitivně na váš produkt či službu. To je příležitost k zamyšlení a k provedení dalších iterací zaměřených na zlepšení produktu, služby, její prezentace, distribuce, komunikace, cenotvorby a dalších klíčových oblastí.

Na naší straně vždy dbáme na to, aby vše bylo technicky správně nastaveno. Ovlivnit však, jak zákazníci váš produkt nebo službu přijmou, není v naší moci, a proto nemůžeme refundovat naši práci. Můžeme vám však nabídnout cenné poznatky a data získaná z kampaně, která mohou posloužit jako pevný základ pro další kroky vedoucí k úspěchu.

Jak můžeme začít spolupracovat?

Nejprve vyplňte poptávkový formulář na našem webu, kde nám poskytnete klíčové informace o vašem projektu. Pokud váš projekt interně schválíme, domluvíme si s vámi online schůzku, během které si detailněji projdeme vaše potřeby a cíle. Pokud vše proběhne hladce, projekt schválíme a pustíme se do práce.

V první fázi zajistíme přístupy do reklamních systémů, případně je založíme. Následně nastavíme měření kampaní a začneme s jejich tvorbou. Současně vystavíme první fakturu, protože fakturace probíhá vždy při zahájení prací.

Co o nás říkají klienti na nezávislých portálech?

Alenka Š. ŠkolaStylu
S Petrem Kučerou z týmu PPC ONE jsem spolupracovala na prodejní kampani pro jeden z mých online produktů. Produkt byl tak nestandardní, že jsem byla přesvědčená, že tohle nemůže nikdo zvládnout. Petr to zvládnul a stále zvládá s absolutním přehledem a úžasnými výsledky! 5 stars
Lukáš Rosulek Svoboda & Williams
Velmi zajímavá alternativa k velkým výkonnostním agenturám. Desítky kampaní za sebou. Vlastní přístup a modely k nastavení i analýze dat. 5 stars
Adéla Vedralová Opero Prague
Velmi příjemná a efektivní spolupráce, Petr z PPC ONE nám skvěle nastavil reklamy na Linkedinu, které měly moc pěkné výsledky. Děkuji a doporučuji 😊 5 stars
Nicola L. Moser Glass
Vždy velká ochota vyjít vstříc a hledat řešení v mezích daných požadavků, jak finančních, tak oborových. Všichni členové týmu, kteří spolupracovali s naším interním týmem byli velmi lidští, profesionální, zodpovědní a uměli se skvěle vcítit do DNA značky a jejích potřeb. 5 stars
Zuzana Krejčíková Bestsport, O2 arena
Spolupracujeme už několik let a je naprostým potěšením, že nejsou pouze vykonavatelem zadání, ale aktivně přichází s novými nápady a příležitostmi. 5 stars
Michal Příhoda Národní Divadlo
Spolehlivý přístup a výborná komunikace, 5/5. 5 stars
Kancelář
  • PPC ONE s.r.o.
  • Korunní 2569/108, Praha 10, 101 00
  • IČ: 05931631, DIČ: CZ05931631
  • Email: info@ppcone.cz